Naše společnost poskytuje široké spektrum domácí ošetřovatelské péče a dalších návazných služeb
Jednatelka společnosti vyhlásila Politiku kvality, která je shodná s vizí budoucnosti společnosti a zahrnuje tyto oblasti:
1. Kvalita
- Kvalita je v naší společnosti na prvním místě. Garantujeme ji kvalifikací a iniciativním přístupem našich zaměstnanců. Uvědomujeme si, že kvalita všech procesů v naší společnosti rozhoduje o naší budoucnosti.
2. Náš zákazník
- Pro trvalé zlepšování služeb pro zákazníka bude naše společnost doplňovat své technické zázemí a sledovat vývoj nových technologií, bude pečlivě dbát o zlepšení komunikace a toku informací jak uvnitř mezi svými pracovníky, tak vůči dodavatelům a především vůči svým klientům.
- Péče o zákazníka je jedním ze základních atributů naší dlouhodobé strategie. Budeme rozvíjet svou činnost se zřetelem na jeho potřeby a naší snahou bude komplexnost poskytovaných služeb.
3. Naši dodavatelé
- Partnerské vztahy navazujeme s takovými dodavateli a partnery, kteří splňují naše kritéria pro dodávku materiálů, zařízení nebo služeb, využívaných při našich činnostech.
4. Naši zaměstnanci
- Vážíme se schopných a tvořivých a profesionálně zdatných zaměstnanců, kteří jsou ochotni se dále vzdělávat. Kromě všeobecných kvalifikačních předpokladů, které jsou nutné pro výkon povolání, bude společnost dbát o trvalé zvyšování jejich odborné kvalifikace.
5. Vztah k trhu
- Všechny procesy jsou poskytovány v souladu s platnými legislativními, zdravotními, hygienickými, bezpečnostními a ekologickými podmínkami, které jsou určené platnou legislativou ČR.
- Společnost zabezpečuje nutnou podporu pro zajištění činnosti všech procesů, jejich měření, monitorování a analyzování, aby bylo dosahováno plánovaných výsledků a neustálého zlepšování.
- Společnost dbá o optimální zajišťování a využívání potřebných zdrojů.
6. Neustálé zlepšování
- Touto schválenou a vyhlášenou politikou kvality se zavazujeme neustále zefektivňovat zavedený systém.
- Změny v organizaci a řízení jsou směřovány ke zlepšení kvality produkce firmy. Zlepšování kvality chápeme jako proces stálý a systematický.
Vedení společnosti se dále zavazuje vytvářet vhodné hmotné i organizační podmínky pro zavedení, udržení a neustálé zlepšování systému managementu kvality.
V Ústí nad Labem dne 1. 3. 2017
Štěpánka Tomsová
jednatelka společnosti